Vilse i mataffären

Att handla i en mataffär man inte brukar gå till är alltid knepigt tycker jag. Idag var jag på Hemköp under Åhléns City, en affär jag inte besöker så väldigt ofta, och jag lovar att shoppingen tog 20 minuter längre än normalt.
Varför undrar ni? För att jag irrade!

Jag gick fram och tillbaka mellan hyllorna och för varje nytt varv jag påbörjade granskade jag varorna noggrannare och noggrannare. Om någon av någon anledning skulle kolla på övervakningsvideon från affären så ser jag förmodligen rätt misstänkt ut där jag går fram och tillbaka, fram och tillbaka. Det tog mig en kvart av intensivt letande innan jag hittade mejeriavdelningen och när jag väl gjorde det gav jag upp, betalade och gick hem. Kassorna hittade jag till iallafall.

Nu ska jag ut och springa innan Mattias kommer hem från jobbet.


Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0