Turkietbilderna

För er som inte vet det så har jag nyligen kommit hem från en härlig solsemester i turkiska Side. Jag var där med Mattias, mamma och lillsyrran Carolina och det var väldigt härligt att äntligen få möta solen ordentligt igen (har typ inte solat på två år). Resan började lite knackigt med en flygresa från helvetet och ett mögligt hotellrum, men vi lärde oss att tjat lönar sig och till slut fick vi ett okej rum i alla fall. Kolla in bilderna så förstår du nog att vi hade det bra (klicka för att förstora de små bilderna).



Bildförklaringar:
1. Mattias på restaurang andra kvällen. Precis innan spöregnet kom.
2. Mattias och Carolina leker cirkusartister i poolen.
3. Mattias tar skydd bakom en filt under regnovädret.
4. Mamma ser glad ut trots regnet.
5. Mattias gör pedikyr...och kollar mobilen (chocking!)
6. Kväll vid poolen.
7. En moské i Manavgat som jag tyvärr inte minns namnet på.
8. Carolina studsar upp ur vattnet.
9. Mattias och hans oerhörta jämna, fina solbränna (som ser bra ut nu).
10. Jag, Carro och mamma har precis slagit oss ned i fören på båten som ska ta oss på utflykt.
11. Jag i solnedgången med nyklippt hår. 45 kronor för klippning - som hittat!
12. Carolina och jag på chokladmassage, och ja, chokladen gick att äta (vilket Carro också gjorde...)
13. Jag och Carolina längst fram på båten.
14. Jag kommer upp efter ett dopp i 16-gradigt sötvatten. Uppfriskande, men lite kyligt.
15. Båten vi åkte på. Mamma står och håller koll.
16. Jag gjorde en ansiktsbehandling och killen på salongen försöker få masken att torka fortare.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0