Ny blogg?

Var på släktträff igår och min farmor uppmärksammade mig på att det råder någon form av stiltje på min blogg just nu (och det har varit så en tid...). Undrar vad det beror på att man går in i sådana bloggsvackor: ointresse (nej), tidsbrist (visserligen), taskigt minne (mest troligt) eller brist på saker att skriva (så mycket skit som skrivs på alla världens bloggar så nä, jag skulle inte tro det).

Skulle en ny blogg kanske motivera mig att uppdatera oftare? Borde jag skaffa en ny och fräsch blogg och försöka få till en nystart? Någon som har någon åsikt?

Tjing

Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Gör som jag, byt bloggleverantör! Blogspot är enklar och roligar att blogga ifrån enligt mitt tycke. Visst, jag har bara haft den nya bloggen ett par veckor men det känns bättre och bloggandet har blivit roligare igen.



Vilken härlig semestern ni verkar ha haft! Kram

2011-06-08 @ 05:58:46
URL: http://sara-thaison.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0