Midsommar i Ockelbo

Som jag skrev i bloggen igår så var jag hos min mormor i Ockelbo över midsommar. Det är så skönt att komma dit för där kan man verkligen slappna av, trots att mormor brukar vara väldigt kreativ med att hitta på ställen som vi ska åka till och människor vi ska besöka. Jag tror att det är något i luften där, man kan helt enkelt andas lugn och frihet. Jaja, jag ska inte babbla på så mycket utan låter bilderna tala.

Jag och Mattias.

Mormor och mamma tittar på duktiga violinister innan det var dags för dans runt midsommarstången.

Jag i mormors kök.

Mamma som en högst ofrivillig hårmodell.

Carro fixade tårtan.

Utsikten från mormors altan efter midnatt.

Bosse och mormor på Kärleksudden.

Fina Carolina.

Mattias och jag hade den bästa utsikten när vi åt middag på Axmar Brygga på midsommardagen.


Tjing

Kommentarer
Postat av: Carina Cedergren

åh vad lyxigt det såg ut - jättefina bilder!

2011-06-27 @ 09:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0