Kuligt men energikrävande

Jobbet i full gång på Radiosporten.

Solen skiner ute och jag har knappt varit ute alls idag. Får se om jag orkar med någon promenad senare, för jag känner mig rätt sliten.

Jobbade kväll igår och kom inte hem förrän vid midnatt. Idag var det dagpass på det och min kropp försöker säga åt mig att jag är trött. Hjärnan vill däremot inte lyssna på det örat utan är allt för upptagen med att likt en svamp suga upp varenda tillstymmelse till information och kunskap på jobbet.

Det är otroligt roligt, men uppenbarligen utmattande. Men vet ni vad? Det är det helt klart värt! Att titta, lyssna och överhuvudtaget följa sport på arbetstiden är helt enkelt en dröm som blivit sann.

Tjing

Kommentarer
Postat av: HC

Kanoon att det känns bra!

Du passar säkert bra där :-D

2011-06-29 @ 20:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0