Intro på Radiosporten

Idag har jag en spännande dag framför mig. I sommar ska jag vikariera på Radiosporten och idag är det dags för introduktionsdag. Alltså bara att plocka fram temuggen och halstabletterna och hoppas på att jag kan hålla halsontet i schack under dagen.

Ser verkligen fram emot den här sommaren!
Jobb på Radiosporten, jobb på Sigtunabygden och förhoppningsvis många trevliga, härliga och soliga lediga dagar och kvällar med nära och kära. It's going to be legen...wait for it...dary, som Barney Stinson skulle ha sagt.

Tjing

Kommentarer
Postat av: AnnaRyden

Lycka till :) Kommer säkert gå jättebra i sommar. Vad är det du ska göra? Studio? Reporter?

2011-06-09 @ 15:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0