IKEA en solig dag

Jag gillar det här med semester utan planering. Man vaknar upp sent på morgonen och sitter vid frukostbordet och diskuterar vad man ska hitta på under dagen. Idag blev det en tripp till IKEA med mammas bil och vi införskaffade en ny tv-bänk och lite förvaringslådor så att jag kan få undan lite tidningar som ligger och skräpar i halva lägenheten just nu. Du kan säkert själv tänka dig hur lugnt och skönt det var inne på IKEA en så fin och solig dag. Just det, väldigt folktomt, vilket gjorde besöket mycket snabbt och effektivt. Hann även med att bjudas på hamburgare hemma hos mamma.

Mattias jobbar hårt med att packa in i bilen. Vi åkte ju helt oplanerat på att hämta hem en toalettstol åt mamma också...

Jag idag.


Nu sitter jag och slappar i soffan och lyssnar på musik medan Mattias sliter med att bygga ihop den nya möbeln. Känns som att den uppdelningen inte var helt och hållet jämn men jag klagar inte...



Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0