I huvudet på en tonåring

På den sega bussresan från Radiohuset idag satt ett gäng tonårskillar och diskuterade hur de skulle lyckas ta sig in på något ställe som hette Busfabriken. Som jag förstod det var det något slags ställe med trampoliner, rutschkanor och bollhav. Problemet var bara att de verkade vara något eller ett par år för gamla för att få komma in.

Kille 1: Asså, om jag inte kommer in på Busfabriken så kommer jag att gråta!

Kille 2: Bra, då kanske de tror att du är under 13, men varför ska vi till det där...Bustrafiken ändå?

Kille 3:
Busfabriken! För att det är ascoolt!

Hade jag sett det på tv hade jag garvat rakt ut, men i det här läget fick det räcka med att flina lite i smyg.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Emma Grimmfjäll

Skicka till "tjuvlyssnat.se" :D. NU, på direkten!

2011-06-27 @ 21:20:20
URL: http://emmaterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0