Bekanting i tidningen

Jag brukar nästan aldrig läsa tidningen Metro, mest för att jag det senaste året bara har behövt åka en station med tåget. Idag skulle jag ta en liten tripp in till Karolinska och därför läste jag för ovanlighetens skull Metro. Döm om min förvåning när den här filuren dök upp mitt i tidningen.


Min kloka vän Maria ger sina tips om hur man håller i sina pengar. Ett av hennes tips är att inte handla på impuls. Igår spontanhandlade jag och Mattias en kompaktkamera. Tur att jag inte är student längre.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Maria

Spontanshopping är inte fel om man inte behöver hålla i slantarna :) Skönt att ni slipper det :) Jag får dock tillbaka en massa på skatten nu i veckan, så då ska jag unna mig nåt åt mig själv :) Strictly speaking är jag ju egentligen inte student längre, men eftersom jag väntade på mitt litt.vet.betyg så tänjde vi lite på gränserna där :)

2011-06-07 @ 18:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0