Letar sommarvikariat

Det negativa med att vara vikarie är att jobbsäkerheten är lika med noll. Därför sitter jag nu och surfar runt på olika hemsidor och bläddrar i tidningar på jakt efter möjliga sommarjobb. Känner du kanske till något om en eventuell journalisttjänst någonstans så var inte blyg utan kläm fram med det. Alla tips uppskattas och mottages varmt.

Imorgon blir det att dra på sig finkläderna, åka till Uppsala och fira av min kära kollega som ska gå i pension. Ska bli riktigt trevligt och matfixerad som jag är ser jag väldigt mycket fram emot thaimaten. Min mage kurrar redan nu.

Tjing

Kommentarer
Postat av: carina

Kul att du är här och skriver igen, jag har saknat dina inlägg! Kram!

2011-02-07 @ 11:13:58
URL: http://cederlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0