Hur kan man se snygg ut när man sitter på en boll?

Ja, det här är dagens stora fråga. Jag körde Pilates Ball på gymmet idag (mina armar är beredda att falla av vilken sekund som helst nu om någon undrar) och kände mig väl inte som den smidigaste människan i världen.
Själv måste jag fokusera intensivt för att hålla balansen medan jag ligger som en död fisk på min tokstora plastboll och det är mycket möjligt att många med mig känner så. MEN, den där instruktören alltså.

Där ligger man och flaxar med armar och ben och hoppas innerligt att man ska slippa ställa till med en scen när man oerhört ograciös trillar av bollen och så tittar man upp och får syn på henne. En kvinna med ett ständigt leende, inte en svettdroppe i ansiktet, en andhämtning så lätt att hon lika gärna kunde ha pysslat med att vika servetter och framför allt en vansinnigt snygg hållning. Sittandes på en boll! Hur fan är det möjligt? Det är alltså dagens fråga.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0