Härliga måndag

Är inte måndagar underbara? Långa dagar med redigering på jobbet, svidande ögon efter att ha glott på datorskärmen alldeles för länge, för lite vätska så att huvudet värker efter några timmar och kort lunch för att hinna vara så effektiv som möjligt. Men jag gillar det ändå på något vis. Det där att bara köra på så mycket man bara orkar. Efteråt finns det ju i alla fall ingen skönare känsla. Man kommer hem och känner att man verkligen har gjort nytta och man kan med gott samvete småslumra i soffan framför Criminal Minds tills det är dags att förflytta sig till sängen för en skön natts sömn. Ja, jag menar det faktiskt! Ni som känner mig vet att jag är en nattuggla utan dess like, men måndagssömnen ska icke föraktas.

Så, på återhörande, nu ska jag njuta av min måndagskväll
.

Tjing

Kommentarer
Postat av: HC

Äntligen har du kommit på att det kan vara skönt att sova på samma tid som de flesta andra :-D

2011-02-07 @ 22:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0