Vill sitta på en stubbe och fotografera

Jag hittade den här bilden från i våras och blev galet sugen på att sticka ut och fotografera någon dag. Tänk vad mysigt att bara sitta på en stubbe i skogen i min ensamhet och fota i lugn och ro med varmt te i en termos. Haha, hej Skogsmulle! Problemet är ju bara det där med tiden. Jag ska bara klona mig själv och skicka iväg klonen till jobbet eller till gymmet eller förmå den att ta hand om mitt pluggande så kan jag själv strosa omkring och fota hela dagen lång. Utan något dåligt samvete what so ever.

Tjing

Kommentarer
Postat av: HC

Det är en skön tanke, det skulle jag också vilja.

Jag tror att du hinner och om du gör det så blir du ännu effektivare så att du hinner med allt ändå :-)

Jag skall sitta på en hockeyläktare i helgen och studera :-D

2010-09-16 @ 17:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0