Begränsad batteritid

Jag sitter här i soffan och känner mig helt tom i huvudet. Vilken vecka! Jobb, viktiga möten med spännande folk, myskvällar med älsklingen och träning när tiden har räckt till. Efter valet tycker jag att den viktigaste frågan för den nya regeringen blir att skapa fler timmar på dygnet och längre batteritid till kroppen så att dagarna kan utnyttjas maximalt. Just nu är min personliga batteritid rätt begränsad på grund av någon smygvariant av förkylning - det bryter inte riktigt ut ordentligt men det är tillräckligt för att göra andningen ansträngd samt att förvandla mina n till d. Imorgon blir det sovmorgon (jämfört med idag i alla fall) och sedan väntar 10 timmar i berget under Skeppsholmen. Kom gärna och hälsa på om ni har möjlighet.

Tjing

Kommentarer
Postat av: HC

Säg till om du hittar ett sätt att få fler timmar...

...jag vill också ha ;-)

2010-09-15 @ 12:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0