Öppet hus

Lystring alla!
Söndagen den 6 juni kommer jag att fira min examen (något i efterhand, men ändå). Om du känner dig manad att fira en nybakad journalist så är du varmt välkommen på öppet hus där det bjuds på te, troligen kaffe och kaka. Jag tänkte att kalaset ska dra igång klockan 11 och ta slut vid 16-tiden.

Du får visserligen gärna bara droppa förbi under dagen, men jag vore väldigt tacksam om du kunde höra av dig om du vet redan nu att du vill komma. Ring, mejla, messa, skicka brev, kom förbi, skicka röksignaler - alla sätt att meddela att du kommer är bra utom de dåliga. Skämt åsido, det är helt enkelt bra att veta hur mycket fika jag ska förbereda.
Ser fram emot att träffa er den 6 juni!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag kommer!!

2010-05-23 @ 19:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0