Snuvig, men nöjd.

Fortfarande förkyld, med täppt och söndersnuten näsa till följd. Inte så himla mysigt, men jag fungerar hyfsat ändå vill jag påstå.

I morse gjorde spelade vi in en intervju med tiokamparen Nicklas Wiberg, en jävligt skön kille med båda fötterna på jorden. Det var riktigt roligt att höra honom prata om sin syn på press, känslor och mål och jag tycker att intervjun blev bra även om min reporterröst kanske inte var den bästa just för dagen.
Imorgon blir det redigering av inslaget - ingen rast, ingen ro. Precis som det ska vara.

Jag måste ju också passa på att gratta min lilla bror som fyller 20 år idag. 20 år! Herre jösses, man känner sig nästan gammal själv varje gång man påminns om småsyskonens ålder. Jag menar jag tänker ju fortfarande att JAG är 20 år. Hur som helst, grattis Fredrik!

Nu ska jag snyta mig för sjuttioelfte gången idag och sedan krypa ner i sängen med en spännande Wallander-bok.
Sov gott.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Carina

låter jobbigt, du får krya på dig Johanna!

2010-03-12 @ 09:19:09
URL: http://cederlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0