Sjuk!

JAG ÄR SJUK! Och vansinnigt ynklig. De som hävdar att män är outhärdliga när de är förkylda har aldrig mött mig. Fråga Mattias, han är nog ganska så less på mitt ömkande by now.
Min näsa varierar mellan att att vara totalt igentäppt den ena kvarten och rinnande den andra. Min röst skulle bäst beskrivas som en blandning av Marge Simpsons systrar och en robot som har kedjerökt de senaste femtio åren. Kroppstemperaturen växlar okontrollerat som om min inre termostat helt gått sönder.
Och på tisdag ska jag intervjua Nicklas Wiberg. Mååånga halstabletter blir det.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Maria

Denna sjukdomsotur som förföljer er grupp är ju lite lätt bisarr. Hoppas du tillfrisknar snart.

2010-03-08 @ 11:12:48
Postat av: Carina

Ååååh vad jobbigt, krya på dig tjejen! Arbetet med sockorna framskrider, du hade behövt dem nu, men det är lite kvar... Kram!

2010-03-08 @ 17:27:16
URL: http://cederlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0