Mitt nya mellannamn

Jag blir så jävla arg. Hade skrivit ett långt inlägg som bara försvann. Sedan undrar folk varför jag inte orkar blogga...
Jaja, det får bli en sammanfattning av det jag skrev för snart måste jag kliva upp från den här madrassen. Det svider om skinkorna och svanskotan har börjat ömma - eventuellt ett tecken på att man suttit här för länge. Jag hade väl ändå tänkt lägga mig snart, det är ju trots allt en stor dag imorgon. Okej, det där var kanske lite väl överdrivet. Men planer har jag iallafall. Ska till Nybro på dagen och göra ett inslag till tv-kursen och på kvällen kommer finfrämmande från Oskarshamn och melodifestivalfinal. Inte alls illa, men så mycket ledigt blir det inte den här veckan. Det ser ut som att söndagen blir den enda vilodagen och den ska jag verkligen njuta av.

I eftermiddags efter skolan passade jag och Mattias på att börja packa lite inför flytten. Skönt att inte ha allt kvar till sista dagen, bara nästan allt. Det märkliga är att det först nu känns verkligt att vi ska flytta. Och visst är det konstigt att det känns som ett äventyr att flytta tillbaka hem?

Nu ska jag ställa mig och göra i ordning efterrätten för imorgon. Vilken planering va? Jag kanske ska lägga till det som mitt mellannamn. Johanna Maria Planering Cedergren. Nja, kanske inte. Det får räcka som artistnamn för bara en kväll.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0