Kort uppdatering

Nu var det sådär länge sedan jag skrev igen, men jag lägger upp en bild i alla fall och visar att jag lever (även om jag ser rätt trött ut).

Så vad har egentligen hänt den senaste tiden? Jag har varit på anställningsintervju och får förhoppningsvis svar om det på måndag, jag har varit på Tom Tits Experiment med Carro och Mattias och jag har hjälpt en äldre herre som ramlat och slagit sig blodig i ansiktet då han skulle rasta hunden. Jodå, här går det vilt till. Funderar seriöst på att ta upp handbollen igen på lite lägre nivå, kunde kanske vara kul. Men då MÅSTE konditionen bli bättre eller så får jag totalt ändra spelstil från att vara grovjobbare till att ligga och fiska på mittplan och det tror jag inte uppskattas.

Nu blir det godnatt, hur ska jag annars orka med det storslagna bröllopet imorgon? Ni får säga vad ni vill om att jag är så entusiastisk för det här bröllopet, men enligt min åsikt är det här hur stort som helst. Kanske är det så att det är jag och den äldre generationen som sitter bänkade imorgon - fine - det kan jag stå ut med. Så länge Victoria får sin Daniel så kommer jag att snyfta hejdlöst i soffan och jag skiter fullständigt i vad alla bittra monarkikritiker tycker om det.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag satt oxå bänkad <3

De håller på att starta typ ett korp handbollslag i rosers :) Det blir typ spel i div 3 och träning 2ggr veckan, kanske skulle vara nått? Kram

2010-06-23 @ 07:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0