Vilken skön soffa jag har!

Hemma. Åh, vad jag älskar att komma hem efter en lång dag i skolan. Det är då man uppskattar småsaker som hur gott det kan vara med en kopp te eller hur sjukt skön en billig soffa från IKEA egentligen kan vara.
I två dagar nu har vi haft seminarier där uppsatser har diskuterats på löpande band. Intressant, men lite segt mot slutet av dagen när man suttit i timmar i ett rum utan fönster eller ventilation. Vi klarade oss bra både som respondenter och opponenter och fick lite tips på hur vi kan göra vår uppsats vassare än vass. Oh well, det får vi börja fixa imorgon.
Nu är jag lagom matt i kroppen och seg i huvudet. Det står helt klart att det blir en kväll i lugnets tecken i alla fall, något annat orkar jag inte med. Frågan är om det blir te och bok, te och tv-serie eller kanske till och med te och spel. Oavsett är det upplagt för en riktigt bra tisdagskväll.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0