Taskig tajming

Stress stress. Hade tänkt att det här skulle bli en lugn dag med massa tid till att plugga inför morgondagens tenta, men nejdå. Ett överraskande telefonsamtal väckte mig i morse och jag fick informationen att om tre timmar kommer någon för att titta på din lägenhet som du sagt upp. Jaha, upp och hoppa och full fart genom den ostädade lägenheten. Plocka undan kläder som ligger utspridda överallt, släng in fyra väskor i garderoben, torka av spisen, diska. Suck. Varför just idag? Jag behöver ju verkligen plugga idag.
Samtidigt antar jag att jag får vara tacksam, om hon är intresserad slipper vi ju dubbel hyra i april.
Nä, nu måste jag fortsätta städa upp lite.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0