Jullovet i bilder

Nu är jag tillbaka efter ett långt jullovsuppehåll. Har varit rätt dålig på att dokumentera allt som har hänt i bilder, men några mobilkamerabilder har jag lyckats ta iallafall.
Ett vintrigt Stockholm i morgonsol. Världsklass.
Passade på att hälsa på moster med familj medan jag var hemma. Här lillkusinen Frida.
Sedan en tripp till snöriket Sundsvall. Kallt var det, så kallt att vi första natten inte kunde sova i gäststugan då det blev problem med uppvärmningen till följd av kylan.
Men sedan fick vi sova i gäststugan som planerat. Utsikten från sängen är inte så tokig va?
Fredrik är ju hemma nu igen och härom dagen gjorde har en grymt cool tatuering (där jag själv har en central roll som ni kanske ser...).
Nyårsfirandet blev lite annorlunda mot tidigare år då Angelica ju är mamma till lilla Kendra (till vänster) sedan en tid tillbaka. Även de flesta gästerna var föräldrar så det blev en del gos med bebisar den kvällen. Här ser Mattias på Sverige-Finland i JVM samtidigt som han "tar hand om" Kendra och Elly.
Nu blir det matlagning.
Tjing

Kommentarer
Postat av: Carina

Välkommen tillbaka i cyberspace ;-) kul att få höra lite hur ni haft det. Fina bilder, men jag ser inte riktigt vad det står på Fredriks tatuering längst ner, är det familjens initialer kanske? Kram

2010-01-02 @ 17:19:23
URL: http://cederlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0