Den nya lägenheten

Jag inser att jag kanske har uppdaterat lite dåligt här på bloggen på senaste tiden och att vissa kanske undrar vad som händer egentligen med flytt och allt. Jag ska förtydliga.
Den 18 mars får vi tillträde till en fin tvåa (59 kvm) i Rosersberg. Känns så bra att få komma hem igen, även om separationsångesten säkert kommer att slå till när vi börjar packa ner grejer i lådor och ska till att lämna den här lägenheten.
På kvällarna ägnar vi oss numera ofta åt att klura på snygga, roliga eller häftiga lösningar för lägenheten. Möbler, tapeter, färger och annat. Riktigt roligt att få inreda sitt eget.
Jaja, nog om våra framtidsplaner för nu. Ikväll har vi haft en riktig myskväll med bio (Snabba Cash) och middag på Larmgatan 10. Kanonbra som alltid. Filmen var helt okej, men var rätt annorlunda om man jämför den med boken.

Tjing

PS. Sara: tentan gick rätt bra tror jag. Återkommer när jag vet mer, men det kändes ganska bra när jag satt där. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0