Redan torsdag!

Torsdag. Redan! Vad hände?
Det känns som att det var igår jag låg här i soffan och deppade över att helgen var över och motvilligt förberedde mig för ännu en skolvecka. Men pang bom så är helgen här igen. Är inte tiden fantastisk?
Just nu bävar jag för morgondagen. En maratonliknande tillställning, tidsmässigt men troligen också uthållighetsmässigt. Klockan nio inleds dagen. Klockan sexton ska vi opponera på en annan grupps arbete och först klockan sjutton noll noll får vi själva pitcha vår idé. Åh, hur ska jag stå ut?! Sitta still ett halvdunkelt rum med usel luft utan att få vara det minsta kreativ under flera timmar är inte det lättaste. Det är nu man skulle ha en play/paus-knapp. Eller fast forward för den delen.

Jaja, ikväll ska jag inte tänka på det där. Nu sitter jag här och myser med min älskling i soffan med tända ljus på bordet. Ganska nice. Det ska jag nog fortsätta med en stund till.


Tjing

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag för min del hade gärna velat kunna lite trollformler till morgondagen. Typ muffliato, så kan man prata om annat och ingen hör att man inte lyssnar. Eller om man satt längst bak och hade en osynlighetsmantel, så man kunde smita ut en stund när man tappar sugen.

2010-02-11 @ 20:29:09
Postat av: Carina

Lycka till med att hålla dig vaken ;-). Hoppas allt går bra.

2010-02-12 @ 10:14:49
URL: http://cederlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0