En mänsklig katten Gustaf

Jag är helt klart en katten Gustaf i mänsklig form. Jag gillar inte måndagar och inte verkar måndagarna ha särskilt mycket till övers för mig heller. Trött, seg och smått grinig tvingades jag vänta i kylan på en försenad buss. Det kunde ha börjat bättre.
Hur som helst, ny kurs idag. TV. Inte min starka sida. Inte heller mitt största intresse. När gruppindelningen är klar visar det sig dessutom att ingen i min minimala grupp på fyra personer heller är särskilt förtjust i att jobba med TV i fem veckor. Score liksom. Men det är iallafall underbara människor i min grupp och det är ju det viktiga sägs det. Med en bra grupp kan allt hända. Min ambition är nu att försöka vara sjukt positiv till det vi ska göra och jag tror att vi tillsammans kan göra ett riktigt bra jobb.
Nu blir det lite curling och sedan är det natti natti för min del.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Carina

Bra inställning Johanna, jag gillar den.

2010-02-23 @ 09:49:38
URL: http://cederlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0