Den hemliga OS-hjälten

Jag vet att alla hyllar våra OS-hjältar och menar att deras framgångar handlar om en enorm fysik eller ett fantastiskt psyke. Det här är dock inte helt sant. Det finns något mer, ännu en komponent som spelar in när det gäller vår starka inledning på de här mästerskapen. Komponenten är OS-björnen.
En lite småcreepy nalle med stora svarta ögon från som sparats från Mattias barndom. En björn som kräver lyxbehandling för att föra tur med sig. De senaste kvällarna har vi bäddat in denna turbjörn i en fleecefilt, vi låter honom se på när tävlingarna pågår och vi klappar honom milt på huvudet när atleterna lyckas bra med något moment. Nog är vår succénalle den hemliga OS-hjälten alltid.

Tjing

PS. Ja, jag ska genast skriva in mig på något hem för mina tvångstankar. DS.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tror det är helt rätt behandling för den nallen. Han var oerhört creepy när han låg ihopsjunken på kontorsstolen i lördags, men blev genast mer trevlig när ni stöttade upp honom så han såg tv:n. För övrigt bör kanske även jag skriva in mig för mina tvångstankar ;)

2010-02-16 @ 23:34:39
Postat av: Mattias

Te OCH tvångstankar?? Nu får ni ge er!!!

2010-02-17 @ 00:03:32
URL: http://mattias860423.blogg.se/
Postat av: Carina

jag tycker det är bra att någon tar tag i ansvarsbiten för våra OS-hopp och gör såna här saker, hur hade det gått annars?

2010-02-17 @ 08:52:35
URL: http://cederlott.blogg.se/
Postat av: Maria

Hellre te än tvångstankar, tycker jag, Mattias. Fast så länge de serverar te på behandlingshemmet är jag nöjd. Eller vad säger du Johanna?

2010-02-17 @ 10:10:16
Postat av: Linda

hahahaha

Den var ju söt ju. :D

2010-02-17 @ 19:43:20
URL: http://pfyrix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0