Money, money, money!

Jag ska läsa en kurs på universitetet i höst. Sportjournalistikens värld ska utforskas och det ska bli otroligt spännande. Det är alltid kul att lära sig nya saker och jag ser fram emot att få börja plugga igen (jag erkänner det fast jag säkert stämplas som nörd eller något på grund av det). Vad jag däremot inte har saknat det minsta är att behöva betala för kurslitteraturen. Himmel och pannkaka! Det är inte billigt att inhandla böcker ska ni veta. Nu har jag inte ens köpt allt jag ska ha men det har ändå kostat mig med än tusen riksdaler. Suck. Tur att man har fått ett deltidsjobb så att man kan finansiera eländet.

Lånad bild.

Jaja, det är i alla fall alltid roligt när böckerna väl kommer hem. Det är alltid roligt att få paket, även om man vet vad det innehåller.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0