Två önskningar

Jaha. Här har det varit dött länge. Ett nytt inlägg kanske kan vara på sin plats då.
Men det får bli kort för sängen börjar se väldigt lockande ut där borta...

Har kommit på vad jag önskar mig i examens-/födelsedagspresent.
Två saker: radioredigeringsprogrammet Steinberg Wavelab och en dator som orkar med programmet (som jag fattade det är programmet gjort för PC, men jag är inte helt säker).

Jag har en känsla av att min nuvarande dator kommer att ge ifrån sig sin sista djupa suck nästa gång jag presenterar lite större program. Batteriet har varit dött sedan en tid tillbaka och av oklar anledning arbetar datorn märkligt långsamt varje gång jag startar upp den.

Nog om datorn, programvaran i min skalle fungerar för tillfället rätt dåligt den med. Lite sömn så ska det nog ordna sig med det också.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0