Trött = Trams

Godkväll alla bloggdiggare. Okej, såhär är det: när jag blir trött blir jag också flamsig. När jag blir flamsig får jag lätt minnesluckor, vilket innebär att det här inlägget kommer att vara som bortblåst ur min hjärna imorgon. En lång dag på jobbet följdes upp av lite tråkigt rapportskrivande till ljudet av superettanfotboll. Fantastiskt va? Dessutom förgylldes min dag av att jag hamnade mitt emot två muppar som satt och pimplade öl på pendeln hem. Funderar seriöst på om ölångorna hann sätta sig i min nya jacka eller om jag kan klara mig utan att tvätta den efter typ en vecka. Äh, jag märker väl om folk omkring mig börjar lukta runt och rynka näsan eller inte.
Nä, nu får det vara slut med trams.

Aktuell plan:

22.43 Tandborstning.

22.47 Ansiktstvätt.

22.51 Sängläge med Grey's Anatomy på datorn.

00.00 Sovande (förhoppningsvis).

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0