Solskensdag

Åh, vilken härlig solskensdag det har varit i Rosersberg idag. Varmt och gosigt ute och det är dagar som denna som man inser hur mycket man saknar balkongmöbler. Kanske är det dags att släpa upp de där solstolarna från källaren för att ha något provisoriskt att sitta på iallafall.

Idag har jag och Mattias promenerat i det vackra vårvädret till det ljuva bakgrundsljudet av dånande flygplan som låter så högt att det omöjliggör konversation utomhus. Mm. Äntligen hemma.

Utanför vardagsrumsfönstret går en blodröd sol ner över hustaken och en lasagne står och puttrar i ugnen. En mycket bra söndag helt enkelt.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Sofia Lindén

Hej

Härligt med lite "naturljud" i bakgrunden. Själv sitter jag i Storlien. Imorgon ska jag och min familj ut på tur på fjället. Första stopp blir Sylarna och andra blir Gåsen sedan tillbaka till stugan. Jag längtar....



Kram Sofia

2010-04-04 @ 20:06:59
Postat av: Carina

Försök behålla den härliga känslan ni hade igår för idag är det vinter igen.... snötäcket kanske dämpar flygbullret iallafall...?! Kramar och tack för senast, håller fortfarande på och smälter all den goda kladdkakan...

2010-04-05 @ 10:03:39
URL: http://cederlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0