Jag vill vara resereporter!

Jag vet inte om det är praktikmiljön med resetokiga människor som har påverkat mig, men mitt sug för resande har ökat markant den senaste veckan.

Passande nog hittade jag den här trevliga tävlingen hos Solresor där priset är att få resa till en av deras destinationer och blogga om det. Fantastiskt, eller hur? Själv är jag lite nyfiken på Sicilien och hoppas självklart på att få ta med min kära pojkvän dit. Sol, bad, god mat och upplevelser - det blir nog inte bättre än så.

Antagligen är det fler än jag som tänker tanken att tävla när vinsten är så underbar, men det kanske kan vara värt ett försök. Sådant vet man ju aldrig på förhand.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ska hålla tummarna för att du vinner :)

2010-04-08 @ 15:36:23
Postat av: Carina

Jag hoppas också att du vinner. Själv ska jag resa idag - in till stan :-)

2010-04-09 @ 07:59:05
URL: http://cederlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0