De är överallt!

Inte ens när man är ute på praktik i en annan stad får man någon ro. Titta vad jag hittade på längs väggarna vid pendeltåget.
Undrar ni hur första veckan på praktiken har varit? Jo, jag är mycket nöjd hittills. Jag känner att jag verkligen har kastats in i hetluften med en gång och det tror jag är väldigt nyttigt. Det har varit en rolig vecka med varierade arbetsuppgifter, men samtidigt ska jag erkänna att det var lite skönt med en mjukstart i form av en fyrdagarsvecka. Lugna, sköna, lediga dagar är aldrig fel oavsett hur roligt ens arbete är.

Nu ska jag och min andra hälft försöka lista ut hur vi ska få den här kvällen att gå. Eller ja, går gör den ju ändå. Äh, ni fattar.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0