Dagens bildskörd

Världens bästa sambo och fästman (om man nu ska vara formell). Grattis till oss på förlovningsdagen!
Våren har kommit till slottsparken.
Passade på att fira förlovningsdagen med kombinerat hockeytittande och barnvakteri. Det gick som smort - Frida är söt som socker och Albin bjöd på glass så jag klagar inte.
Frida hade lärt sig en ny min...
Albin och Frida.
Väluppfostrad är hon också. Såhär glad blev hon när AIK gjorde mål och till slut tog sig till Elitserien.

Nu blir det Millennium.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Härliga bilder! Ni verkar ha kommit till rätta och känner er som hemma i storstaden. Saknar dock lite bilder på hur ni fått det i lägenheten. Är ju nyfiken! Går allt bra på praktiken och du trivs bra? Hälsa fästmannen! Kramar

2010-04-11 @ 21:31:53
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis igen på er förlovningsdag :)

2010-04-11 @ 21:50:42
Postat av: Mattias

Jag tar mig frihet att svara på Stefanies kommentar; Bilder kommer, men efter att vi målat om, tapetserat och fått vår nya soffan. Som det är just nu så är det inte så mycket att ta bilder på :)

2010-04-11 @ 23:06:38
URL: http://matiros.blogg.se/
Postat av: Peter

Tack för hjälpen igår,,, jag firade HELA natten!

2010-04-12 @ 09:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0