Vilken start...

Jag vaknade upp i morse med världens träningsvärk i både armar och ben. Jag kikade ut genom fönstret och såg bara mörka, oroväckande moln på himlen. Efter mycket möda lyckades jag släpa upp mig själv ur sängen till badrummet där jag fick fylla på tvålen som var slut. Till frukost/lunch blev det en toast eftersom vi tydligen inte ägde mer bröd än att det räckte till en var. Och jag måste plugga en massa idag.
Visst, det ser inte ut att bli någon superdag (alla tecken talar emot det) men jag ska inte gräva ner mig för det. Jag får vara ledig idag iallafall och ikväll ska jag, Mattias och några kompisar dra ner till studentpuben. Det är vad jag ska se fram emot medan jag segar mig igenom News Culture.
Hoppas att du får en trevlig onsdag!


Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0