Va? Ingen träningsvärk!

Nej. Ingen träningsvärk alls. Hm. Lite besviken måste jag säga. Träningsvärken blir ju på något sätt ett mått på hur mycket man tagit i (och visserligen på hur dåligt man stretchat också..) och då vill man ju ändå få den bekräftelsen. Jag antar att jag får glädjas åt att jag stretchat väl, för nog tog jag i igår alltid. Jag svettades iallafall som en gris (har ärligt talat aldrig sett en gris svettas så var sjutton kommer det talesättet ifrån?).

Idag har det dock blivit något ändrade planer. Träningen har skjutits upp till morgondagen och dagen idag kommer istället att ägnas åt plugg, mathandling och långpromenad. Rätt skönt. 

Tjing 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0