Skype!

Tacos i magen. Mätt och plötsligt trött, men nöjd.
Jag har äntligen skaffat Skype så att jag kan snacka med lillebror på andra sidan Atlanten. Ja, jag skaffade det först nu. Kanske är det så att jag är lite efter i teknikutvecklingen, men (med risk för att låta gammal) vad skulle jag haft för användning av Skype innan? Hm. För att spara pengar då kanske... Äh, planera sina telefonsamtal till tillfällena då du sitter vid datorn? Nej, jag är för spontansamtal! Jaja, nu är det ordnat med Skype och det är bra. Nu får vi väl se om jag är tillräckligt teknikbegåvad för att behärska programmet också.

Tjing 

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Du börjar låta lite väl gammal, tyvärr (A) Likheterna med mamma börjar krypa upp till ytan mer och mer ^^ Älskar dig<3

2009-09-03 @ 18:54:08
URL: http://fcedergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0