Kass fotboll och Idol-tokar

Fotbollen var ju ingen hit, det ska jag inte ljuga och säga. Henke och Mattias turades om att ställa frågan "vad håller de på med?" och Stefanie svarade envist att "de spelar fotboll". Har nog aldrig sett Henrik så bitter, men visst förstår jag honom. De borde ha spelat bättre. Samtidigt kan jag tycka att media har blåst upp förväntningarna på den här matchen och det är nästan så att det här resultatet hängde i luften. Tur bara att det inte blev förlust.
Kvällens bästa blev istället Idol. Vilka människor det finns alltså! Hur kan man överskatta sin förmåga så oerhört som många av deltagarna där gör? Hur kan man vilja bli filmad när ens sång mer påminner om gnällande oväsen? Jag förstår det inte. Men alla är ju olika och det är väl det som är charmen.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja idol är verkligen en höjdare.. Och för att svara på din kommentar till mig, så blir det en termin utomlands i vår och just nu lutar det åt San Diego. Så det blir från jan-maj ungefär. Vi har en utomlandstermin inlagd i vårt program så då tänkte vi ta chansen. Men det börjar dra ihop sig nu!

Kraaam

2009-09-10 @ 08:27:52
Postat av: Angelica

Synd att jag inte stod på mig mer när grabbarna tippa, jag hade nämligen rätt :P (både om halv tid och slutspel mohaha)



Det dumma med Idol är ju att "Tokarna" först tar sig igenom en jury innan de träffar tv-juryn. Så inte undra på att vissa av dem faktiskt tror att de kan :/

2009-09-10 @ 11:46:35
URL: http://einebrant.blogg.se/tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0