Söndagsmiddag på en måndag

När man blir spontaninbjuden på middag en lördag tackar man inte nej. Men den tänkta lördagsmiddagen ändrades och intogs istället igår. Alltså blev den tänkta söndagsmiddagen måndagsmat. Mysigt att få lyxa till det en måndag.

Har ni smakat den här bearnaisesåsen? Det är med lite chilismak så det är lite starkare än vanligt, men oj så gott. Rekommenderas!
Jag insåg nu att jag borde ha en kategori med inlägg som heter något i stil med "Vad Johanna har ätit idag". Vad är det egentligen för sjukligt behov jag har av att tala om vad jag ätit i tid och otid?! Jag tror att det kan hänga ihop med att jag är en riktig matälskare. Med tanke på hur ofta jag nämner mat kan det säkert verka som att jag äter väldigt mycket, hehe. Så är inte fallet, jag tror inte att jag äter mer än någon annan egentligen. Jag antar att jag helt enkelt skriver i mina lyckliga stunder (när jag äter eller har ätit) och då hoppas att någon ska förstå och kunna dela mina känslor. Jag är allt lite störd - men den bjuder jag på.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-14 @ 20:29:19
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

Kul att du är med och tävlar och lycka till nu! ^^ kram

2009-09-14 @ 20:34:44
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Carina

det där är verkligen farligt gott. Läs inte innehållsdeklarationen bara... ;-). Kör hårt med pluggandet!

2009-09-15 @ 15:12:22
URL: http://cederlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0