Sliten sambo och trevlig filmkväll

Gårdagen med Maria blev toppen och bjöd på en massa gott. Mumsig tacopaj, naturgodis och Marias hemgjorda chokladkaka. När jag skulle gå och sova var jag så mätt att jag mådde illa. Att man aldrig ser sina begränsningar i tid. Under kvällen hann vi med tre filmer; Moulin Rouge, The dark knight och Panic room. Den sista filmen blev vi något störda i då Mattias kom hem med någon filur från hans klass i släptåg, men jag hade ju som tur var sett den förut.
Sambon är lagom sliten idag efter sin kickoff. Efter frukosten gick vi en promenad i solskenet och nu står han i duschen så han ska nog vara fit for fight snart igen, hehe.
Halv tre gick jag och la mig igår och inte har jag sovit speciellt bra under natten heller. Så mycket te som jag drack under kvällen var det väl egentligen inte oväntat att jag skulle behöva springa och kissa stup i ett. Trots konstig och kort sömn var jag ändå uppe relativt tidigt och var rätt pigg. Säkert bara reservbatteriet som går, ikväll somnar jag väl till filmen eller något - det skulle ärligt talat inte förvåna mig.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0