Remember?

Ja, nu alldeles snart är det dags att gå till tandläkaren. Jag kan inte säga att jag är jättesugen på att betala pengar för att sitta där i tandläkarstolen och få grejer instoppade i munnen. Men det är väl å andra sidan INGEN som direkt njuter av att sitta hos tandläkaren. Det är ju inte som att vara hos frisören direkt. Hoppas jag slipper laga några hål iallafall, jag har ju inte ont någonstans så det är ju en bra start.
Däremot ska det bli intressant att höra hur de har tänkt med mina framtänder (ni vet de där som jag slog av och har fått ersätta). Hur länge kan egentligen tillfälliga proteser sitta? Kan vara bra att veta. Jobbigt annars att vakna upp en morgon och hitta tandbitar i sängen...
Såhär såg jag ut sist jag var där om ni minns.
Om det lugnar er kan jag säga att det känns klart bättre att gå till tandläkaren den här gången.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Carina

Lycka till hos "käftis", det går säkert bra. Det var ingen rolig händelse det där, usch vilka skador" Jag såg tidpunkten på din kommentar till mig igår (eller idag...) du måste sova lite tjejen :-). Kram Carina

2009-09-16 @ 10:59:41
URL: http://cederlott.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag e iofs rätt udda, MEN jag måste opponera mig lite. Det är väl ändå tio ggr skönare att gå till tandläkaren ÄN frisören?? Frisören e ju bara massa ryck å slit i de allra heligaste ush

2009-09-16 @ 13:55:10
URL: http://einebrant.blogg.se/tk
Postat av: Vickan

Men oj! Vad hände här? Tror säkert det går bra hos tandläkaren! :)

2009-09-16 @ 16:44:33
URL: http://ignoreit.blogg.se/
Postat av: Maria

Det kan minsann bli en massa ryck och slit i tänderna också om man inte har skött sig :) Jag föredrar nog frisören iaf. Där kan man få huvudmassage, najs.

2009-09-16 @ 22:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0