Regn, regn, regn!

Regnet öser ner i Kalmar nu och har gjort så större delen av dagen.

Precis innan jag skulle cykla ner till gymmet i förmiddags kom en riktig störtskur, men duktig som jag (tydligen) är trotsade jag eländet och gick ut till cykeln. Då avtog regnet och jag klarade mig undan regnet rätt bra. Jag måste ha bra karma eller något. Trodde jag. På vägen upp till skolan hann jag bli rejält blöt och den längre turen hem från skolan hade vart riktigt irriterande om jag inte haft så trevligt sällskap.

Nu har jag krypit upp i soffan med mjukisbyxor och fårskinnstofflor på. Min specialbeställda kalender hade kommit hem i brevlådan så nu ska jag sätta mig och skriva in de planerade aktiviteter jag hittills sparat i telefonen.



Tjing
  

Kommentarer
Postat av: Anna Å

Oj så snygg!!!!

2009-09-06 @ 14:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0