Nykär...

Jag tror att jag har gått och blivit kär. I bubbleroom.se. Var inne på den hemsidan igår och hittade massor med snygga kläder, väskor, skor, smycken... Jag kunde inte stå emot, utan det slutade med att jag hade handlat tre tröjor. Då hade jag ändå hejdat mig själv rätt ordentligt. Sitter och kikar nu igen, men idag ska jag inte ha något. Åh, vad det kliar i shoppingfingrarna.
Nu låter jag nästan som en modebloggare va? Haha, men här hittar ni inga Dagens Outfit. Ärligt talat tror jag inte om det skulle uppskattas. Vill du bli upplyst och lära dig något om mode bör du kanske inte lyssna till någon som helst går runt i mjukisbyxor, sport-BH och t-shirt. (Nej pappa, jag går inte klädd i mjukisar till skolan, men man får väl slappa hemma?).
Jaja, nu ska jag fixa i ordning med maten för "äta bör man annars dör man" (och innan dess blir jag rejält tjurig om jag tvingas gå hungrig).
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0