Mycket snack och liten verkstad

Nu har jag skjutit upp det för länge. Jag vet att jag borde men lusten vill inte infinna sig. Det är naturligtvis pluggandet jag pratar om. En klasskompis som läser min blogg tyckte att jag borde vara klar med det mesta nu med tanke på hur mycket jag skriver om mitt läsande. Tyvärr kan jag väl då bara konstatera att det är mycket snack och liten verkstad alternativt att jag läser vansinnigt långsamt. Båda delarna är nog sanna i viss mån.
Idag fick vi nya läsinstruktioner till nästa vecka och paniken slog till rejält. Hur ska jag hinna? Måste planera. Eller snarare, jag måste följa planeringen. Bäst att sätta igång direkt.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Carina

Bra Johanna, kämpa på med läsandet, du får ställa klockan och ta det som ett arbete - Mattias får vara din chef som kommer och knackar dig på axeln ;-) Kram

2009-09-25 @ 16:54:22
URL: http://cederlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0