Längtar till sängen!

Jag tror att jag hade rätt - det här passet gör att jag kommer sova mycket gott i natt!
Kroppen känns tung, huvudet känns tomt. Perfekt om man ska sova. Träningsvärken kände jag redan på vägen hem på cykeln. Mysigt. Imorgon förmiddag ska jag vara duktig igen och gå till gymmet. Tur att Maria ska med. Risken skulle annars vara att mina ömmande ben skulle vägra släpa sig ur sängen om det inte vore för att vi har bestämt att vi ska träna tillsammans innan föreläsningen. Tänk vad viktigt ett löfte kan kännas ibland.
Vad ska man då göra medan sambon prompt ska titta på fotbollskväll? Tja, plugga borde ju ligga nära till hands men frågan är hur mucket som skulle gå in i mitt trötta huvud just nu. Äh, det blir nog bara internetsurfande (och eventuellt en kopp te) innan det är dags att krascha ner i sängen. Jag längtar redan! Vad är det för fel på mig?

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0