Lagom usel film

Då var även denna skoldag till ända. Filmen vi sattes att se var inte fullt så usel som jag hade räknat med, men det är ju inget man skulle hyra hem direkt. En tre timmar lång dokumentär från 80-talet om en man som ältar och ältar att medierna sätter agendan som vi vanliga medborgare ska lära oss att samtycka till. Jag var lite rädd för att jag skulle somna på seminariet, sov faktiskt inte så mycket i natt (sorry Carina). Men istället var jag en oväntat duktig elev idag som antecknade ganska flitigt. Nåja, under första två timmarna iallafall. I slutet blev det lite blurrigt i huvudet. Tydligen hade läraren också blivit trött av att se den segdragna filmen så hon släppte hem oss utan diskussion (eller hon sköt upp den till på måndag).
Nu blir det lite pluggande, lika bra när jag ändå är igång va?
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0