Kaos i hjärnan!

Då har vännerna gått hem. Tacos och kladdkaka har ätits och nu har mysdressen åkt på och jag har till och med duschat (jovisst, det händer).
Imorgon är det skola igen, ny vecka och ny lärare. Det återstår att se hur det blir, men jag har inga höga förhoppningar. Det är bäst så. Då slipper jag iallafall bli besviken.
Det värsta är att jag känner mig dåligt förberedd. Jag vet inte riktigt vad vi ska hinna läsa till när och vilka av böckerna som är viktiga. Det är lite kaos i min hjärna. Jag trodde att kalendern skulle hjälpa, men jag måste erkänna att det ser ganska virrigt ut där också.
Jaja, jag får helt enkelt göra det bästa av situationen - jag väljer ut en bok på måfå och läser några stycken så får vi hoppas på mirakulös tur.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0