JAAAA!!!!



Jag kom in på kursen Digital Fotografi till hösten! Åh, vad glad jag blev när jag fick mejl med beskedet. Vilken möjlighet och vilken merit!

"Vi planerar att ha fyra examinerande projekt under kursens gång, bl a inom mode/reklam, bildjournalistik, stilleben och porträttfotografi". - Antagningsmejlet.

Det ska bli så kul att lära sig det här ordentligt, känns liksom ganska viktigt att man kan fotografera om man ska jobba med media. Undrar vilka fler som kommit in på kursen. Någon som läser den här bloggen kanske? Skriv gärna en kommentar!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Peter

Grattis!!!!!!



;-)

2009-09-02 @ 13:38:03
Postat av: Kristina

haha det där är ju jag!

Och jag kom också in på kursen :) Vad jag vet mer så har Ronja också kommit in!

2009-09-02 @ 13:52:16
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0