Tänk om jag hade en hybridcykel

Att ha en sån där hybridcykel skulle nog inte vara så dumt. När jag cyklar till skolan på morgonen eller hem från ett pass på gymmet kan latmasken i mig inte låta bli att drömma om en eldriven cykel. Ni vet en sån där från reklamen som hjälper till i uppförsbackarna.
Fast...det är ju egentligen inte det största problemet här. Kalmar är relativt platt så speciellt mycket hjälp skulle man nog inte få av cykelmotorn.
Nej, det riktiga problemet i Kalmar är ju vädret. Jag skulle rekommendera ett tak över cykeln som skydd mot regnet vi råkar ut för lite titt som tätt. Det är aldrig någon poäng med att fixa håret eller liknande för blåsten lyckas alltid ta över och se till att man ser helt annorlunda ut när man kommer fram jämfört med när man gick hemifrån. Väggar till elcykeln skulle alltså inte vara så dumt. Det kan ju bli väldigt varmt i den här bubblan, så det är väl bäst att man har fönster som man kan veva ner. Eller air condition. Dessutom skulle det inte vara helt fel att ha backspeglar på konstruktionen så att man slipper vrida nacken ur led varje gång man ska cykla över vägen.

Åh, fantastiskt - jag har uppfunnit en bil.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0