Härliga höst!

Nu såhär i höstmörkret behöver man bli lite uppiggad. Hösten är faktiskt inte så dum när man tänker efter. Visst, det innebär instabilt väder, oändliga bokhögar, svininfluensa och annat skit. Men man får inte glömma allt underbart med den här årstiden. Mysmiddagar med tända ljus, en varm kopp te uppkrupen i soffan, gosiga halsdukar, härliga höstpromenader bland de färgglada löven (som är något pimpade i Photoshop på bilden ovan) och favoritserierna på TV som börjar igen.
Man kan gräva ner sig och deppa tills vårsolen tittar fram igen eller så kan man njuta medan hösten varar. Det senare är det jag ska försöka med. Hoppas att regnet håller sig borta bara, annars kan jag nog inte låta bli att deppa lite.
Tjing

Kommentarer
Postat av: Carina

jag tänker göra som du, njuta av hösten, även när jag står och skrapar bilrutorna i pumps utan nylonstrumpor som imorse.... kanske är dags att byta skor iallafall.

2009-09-29 @ 23:05:24
URL: http://cederlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0