Gröna fingrar?

Kanske har jag äntligen lyckats få de där gröna fingrarna jag har saknat så länge. Blommorna vi köpte på IKEA för tre veckor sedan lever fortfarande. Det är ett mirakel! Blommor lever hemma hos oss! Både jag och Mattias har varit hopplösa med just växter tidigare. Jag brukar dränka mina blommor med vatten och växtnäring i misslyckade försök att rädda dem och Mattias har lyckats med bedriften att ha ihjäl en garderobsväxt. Därför förstår ni kanske att tre veckor är lång tid för oss. Det är bara att glädjas åt det så länge det varar. Och hålla igen med vattnandet tydligen.
Tjing

Kommentarer
Postat av: Anna Å

Å vad ni är duktiga! Det är inte helt lätt. Ska inte vara sån nu men det svåra kommer sen när man ska få eländet att blomma om... Lycka till!

2009-09-06 @ 14:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0